Fett skönt :)

Så otroligt skönt att sova hela morronen :D utan att nån väcker mig ^w^ under hela natten kollade jag på scream 2 och 3 sen så kollade jag på några avsnitt av south park .. asså jag ser massor av scary movie i scream filmerna ( hehehe.. inte så konstigt xD)

Jag skrev inte nåt i heljen för att vikki var här och sen sov över , det var inte rikdigt planerat men vi hade kul :P hon fick kasta vattenbalonger på mig utan att jag fick kasta tillbaks :3 men ja.. jag brukar inte ha något att skriva om på heljer för att jag inte gör nåt.. sitter typ i vardagsrummet hela dagarna :/ men den här veckan SKA (??!) vi hitta på något , men det är okänt ... hehe..

Är på mammas data nu :P och har precis skrivit typ ett 'kontrakt' med att ha godistopp/onyttighetstopp för att jag börjar bli övervikdig igen så jag behöver det :O men jag kmr inte banta.. utan bara äta nyttigt :=


Postat av: Elin Röödin

Grym design :3

2011-04-18 @ 20:11:49
URL: http://www.elinrodin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0