Idag

Snart ska Pao komma, har inte sett henne på evigheter :P och jag har bestämt att hon även kmr hjälpa mig med tidningarna... mwohahaha ..  ne men hon vill nog också pga att hon vill också börja med det :P
men oj oj oj va mkt tidningar det är :O kmr säkert ta typ 100 år att dela ut :O
såg på papperet att allt vägde 170 kilo!! hur fan ska jag kunna släpa runt på det ?? :O hehe får ändå försöka..




kan inte lägga up egna bilder just nu pga att min kamera är cpstörd.. När jag kopplar in kameran i datorn säger den bara '' klicka på menyn'' sen när jag gör det och ändrar inställningar (man kan bara välja mellan 3) så säger den på alla '' klicka på menyn'' -.-

ps.om ni ser att vissa N fattas är det för att N knappen är lite cp just nu ...


Postat av: SANNAAA :)

s: ahha vsg :)

2011-04-30 @ 16:54:17
URL: http://umegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0