Ska kolla på film :D




Inatt blir det filmnatt.. men synd att det är bara jag som kollar.. just nu letar jag efter en bra komedi , hehe igår körde jag med skräck.. så nu vill jag skratta :D men undra hur jag kmr va imårn.. jag ska ju klättra då ( på såndär klättervägg) och ganska tidigt :/ hmm.. jaja, jag får väl va lite trött då x3

Ahhh :D mindre än en månad kvar tills min födelsedag( egentligen inte så speciellt med just 'födelsedagen'..) :P då får jag en kamera och pengar :D längtar verkligen efter kameran.. jag ska betala 3200 sj sen betalar pappa resten :P




Postat av: Dianaa

ååå har du en cavalier??? (headern!) Isåfall det har jag med ^^

2011-04-19 @ 09:08:57
URL: http://dianaskurd.blogg.se/
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: man lägger in reklam :)

fast det jag tjänar mest på är att videoblogga med videofy.me :)

2011-04-19 @ 09:27:08
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0