unlucky

Borde nästan döpa om lucky till unlucky :S han har ju så otur hela tiden tom hos uppfödaren, när vi köpte honom hade han en bula på skallen :P och sen så har vi råkat trampa på hans - svans,öron,tassar osv.. stackarn :l
Men snart blir det hans årsdag hos oss :D typ den 19:de tror jag att det är :P och sen är det typ 3 veckor kvar tills min födelsedag :D *längtar* då får jag ju min systemkamera :) kmr betala 3200 sj sen betalar pappa typ 1700 :P

Vi kmr kanske åka akut imårn med lucky om han inte är pigg :(

Idag red jag dessutom, på skoltid :D vi räknade med att pappa skulle va tillbaks från veterinären vid 12 men han kom aldrig och han hade ridkläderna :O jag har typ helplatta skor så jag kunde ju inte rida med sadel heller så jag var tvungen att rida barbacka.. var skitskraj när vi skulle trava och sen galoppera (kan inte stava xD) men jag travade lite (pytte lite) och galopperade inte alls men spectrum blev hade så trist när vi stod där så han la sig nästan ner , typ påväg att lägga sig O_o så jag bara skrek efter jennie ( läraren) xD så var det sista lektionen också, synd :( det var ju kul .. är inte rikdigt nåt hästfan men ändå .. har inget att skriva om xD 
Bilden tog jag från google men det är iaf en häst som heter west från hamre på bilden :P


Asså jag skriver typ bara random saker xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0