Busy day

Jag har varit igång hela dagen typ, okej vi åkte iaf till (vaknade 11 åkte kl 12) .. ica maxi,jyst,målabutik,träbutik,hem(5 min),ica maxi igen,ikea och sen hem.. hohoho, när vi kom hem lyfte vi(jag o pappa) in ett skrivbord i evves rum och sen så lyfte vi upp en soffa till mitt rum (det tog typ  1 timme xD ) och efter (vid 17 tiden) det blekte jag håret igen och färgade om det rosa o blev klar med allt kl 22 <:3  har skitont i ryggen nu och känner mig som en gammal gumma x3

Mkt mer än vanligt.. vilket brukar vara.. (vakna 14) sitta vid datorn och sen gå o lägga sig 4(AM) xD haha..
FICK 60 KR :D haha, lol det enda pengarna jag har är dom 60 kr pga a att jag köpte skorna men det jag älskar med att vara pank.. det är att my parents betalar allt då (ink hårfärg,smink o en massa) :P  Men nu är min lugg änkligen helt rosa iaf :D
Och den sista boken av vampire academy har kommit ut i sverige nu :D har väntat typ 2 månader på den x) hehe, men jag måste köpa den så snart som möljigt iaf :P
Haha .. och på Ikea så var det en liten kille som glodde på mig och sen pekade han och skrek " Mamma, mamma,mamma hon där hon har svvvvaart och roosa håår"  jag kollade på honom o han följde mig med fingret.. o det tog typ 5 min för honom att säga det för jah hann gå iväg innan han var klar xD

Postat av: Novell blogg

Haha rolig bild :p

2011-08-19 @ 09:20:41
URL: http://hutcherson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0