saw? eh kmr inte på nåt annat :P

min humor är lite konstig men den är mer av torterar humor (spel,film).. haha såklart är de filmer jag älskar mäst är gamla skräckisar XD haha asgarvar åt effecterna och hur allt är förutsägbart o fejkat xP tom roligare än komedifilmer då.. men det var inte rikdigt det jag syftade på då .. hursomhelst kan jag tipsa på några awsome spel.
Inkagames.com
Haha älskar typ saw spelen där med olika kädisar osv.. har klarat paris hilton,bart simpsons och lady gaga saken :P men det är dom 3 som jag tkr är bäst :3 Det var matilda som berättade om spelen för mig men då sa hon att justin bieber var med i ett av dom.. jag trodde att man skulle va saw gubben och tortera honom.. synd att det inte var så :C skulle så himla gärna velat tortera honom x)
Jah brukar jö skratta åt komedifilmer men om jag är övertrött (typ mitt i natten) och kollar på skräck garvar jag nästan mer åt skräck än komedien :P venne vad jag skrattar åt då faktiskt :I men jag är sugen på att se saw filmerna igen :P haha skulle vela tvinga matilda att se dom, hon skulle skrika mer än vad hon gör när hon ser 1 spindel (vilket skulle krossa glas då) :P
Forntidens tandställning? ne har sett 1:an (filmen den scenen är med i) men ärligt talat .. den påminner om en sån där uråldrig tandställning, hittar ingen bild på nån sån men jag menar typ en sån som 'willy wonka' (i kalle i chokladfabriken) hade när han var liten.. kan man säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0