är typ livrädd D:

Har inte skrivit den här veckan för att jag inte har varit på humör för det. Men Jag kan berätta lite som har hänt.. först o främst så kan jag säga att getingar ÄLSKAR mig D: och jag HATAR GETINGAR.. när jag och matilda tog bussen hem i typ måndags elr tisdags.. elr så var det i onsdags ( ingen aning x)  iaf så satt det en geting i mitt hår som sen kom på min tröja- som jag inte märkte och när matilda sa att det var en geting där så trodde jag henne inte.. det tog typ 10 min för henne att övertala mig att ta av mig tröjan/koftan (elr vad det nu kallas..) och jag bara OMFG och gallskrek xD haha.. det var en massa på bussen som glodde på oss (vi satt längst bak så det var ganska uppenbart att det var på oss)men det var nog inte så konstigt då xP
Och sen har dom typ dragit sig till mig asmkt.. springer oftast ut genom dörren för vi har en massa små getingbon där x3
Dom kanske tror att jag är en blomma..  ne men jag tror faktiskt att dom drar sig till mig/ mitt hår pga hårinpackningen 0.0

Har som tur då aldrig blivit stucken men nu när det blir getingsäsong måste jag nog springa liiite fortare :c
Haha kollar fortfarande på south park hela tiden.. samma avsnitt om o om igen :D Haha awsome serie :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0