Converse 'XX Hi' Knee High Sneaker

Och idag hämtade vi ut skorna på DHL. Jag var supernervös på att dom inte skulle passa men som tur var gjorde dom nästan det, dom var lite för små men passar ändå :3 I converse har jag storlek 4½ och dom skorna jag hämtade var 3½.. Jag är helt förvirrad med det med storlekarna :S aja skorna är awsome ändå :3 men har dock inte prövat dom med t.ex jeans på men det borde passa..  dock måste jag nog knyta upp snörerna då :L Fasst det  finns faktiskt en dragkedja på baksidan så att man lätt kan sätta på dom.. tur det xD haha det tog jö 1 timme att knyta dom.
i irl såg/ser dom pyttesmå ut o.o
Har läst att man kan töja ut dom genom att stoppa in papper i dom under nätterna så jag prövar det iaf :3
(jag köpte dom 'här' )

EDIT (2012-01-01) : För alla som läser kan man köpa dom här: : http://www.blocket.se/vastmanland/Hoga_Orginal_Converse_All_star_37947117.htm?ca=9&w=1
tog en himla massa länge att lägga upp dom för säljning men dom är endast prövade!
Jag säljer dem för 800 pga tullen (som var mer än skon!)

Postat av: Lena

Hej,

Oj, vad glad jag blev när jag hittade den här hemsidan. Jag har letat som en tok. Har några frågor till dig som jag hoppas du kan/vill svara på.

Vad har du för storlek i vanliga skor? Jag är nämligen på G att beställa ett par till min dotter. Är lite osäker på storleken jag ska beställa till henne. Hon har 3 i sina vanliga converse, som vi köpt i Sverige.

Tack! /Lena

Hur lång leveranstid var det? Vad var priset på ett ungefär?

2011-09-15 @ 22:22:16
URL: http://mitthemisolhem.blogg.se/
Postat av: Nessi

Hej :D Du fattar inte hur överlycklig jag är att jag hittade din blogg så jag kune hitta den där hemsidan :D jag har bara två frågor.

1. är det samma storlekar i xx hi conversen som vanliga hi converse?

2. hur mycket kostade frakten?? :)

Tack för svar :D

2011-09-24 @ 17:43:30
URL: http://rainbowp00p.blogspot.com
Postat av: Jen

Hej :) som alla andra undrar jag också om storlekarna på vanliga converse och dom knä höga är samma eller om det skiljer något på dem. Svara gärna :) tack på för hand.

2011-11-21 @ 18:27:46
Postat av: Jennifer

Hej, jag ska också köpa sådana converse

Jag har storlek 4 och en halv

Är det samma i engelsk storlek eller?

Tack på förhand <3

2011-12-25 @ 16:20:55
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/
Postat av: malbina

heej, vet du om det finns o köpa i några affärer hör i sverige? det har jag undrat ett tag, jag har önskat mig såna skor sen ag var 9 o nu e jag 13 men svara gärna på frågan...skicka hälst ett mejl :) tack så mkt o titta in min o min kompis blogg ;)

2012-01-27 @ 21:08:57
URL: http://amandamalbina.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

hej! jag undrar om storleken e samma som vanlig converse? jag har storlek 5 och en halv. skulle vara jätte snällt om du svarar <3

2012-03-04 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0