ÄNDRING!!

Nu ska jag försöka ändra i bloggen till bättre ( utseendet) särskilt headern! Men om någon kan snälla säg hur man får ja ... typ t.ex om jag skulle stå längst upp i mitten sen var det min bakgrund runt om mig och inte nåt vitt! hoppas jag fixar det där tillslut, kmr skriva några inlägg medans jag ändrar om men jag har den jag har nu sparat i anteckningar ifall det skulle gå allvarligt fel :D herrå!
EDIT: AAAAHHH JAG GLÖMDE SPARA INNAN!!!!!!!!!!F*CK!

Postat av: ~ Alina Philosophia ~

sv: Jag använde directions lagoon blue och directions turqouse. C:

Btw, se till att luggen verkligen blir vit, annars blir det grönt, naturligtvist. O:

2011-02-16 @ 07:24:45
URL: http://aphilosophia.blogg.se/
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: jag blekte hos frisören först men nu ska jag bleka igen och använder den färgen jag la upp i senaste inlägget på bloggen :)



den blåa färgen jag hade i hette: Manic Panic Atomic Turqouise

2011-02-21 @ 18:33:17
URL: http://epicfaiil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0