:D

Jag har äntligen lyckats ändra kommentarsrutan , den blev ju skitliten :O Undra vad jag kan göra mer :D Ganska glad idag faktist trots att jag inte har gjort nånting , känner mig bara glad :)

Lägg märke till att jag har en blogg-icon!

I have finally lyckats med att göra en icon :D försökt få till det i en månad nu :)
lyckades dock inte få den som jag ville :(
Jag har duschat Lucky idag också :D han stank ju och var missfärgad på magen men nu är han ren, luktar gott, och fin :3 Han var jätteduktig i duschen :O men gillade det inte så... mkt xP
Höll på typ hela dagen med att fixa iconen och kommentars-rutan :O

Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-02-27 @ 22:23:23
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0