sims doork :P

Jag sög verkligen på att göra sims videor när jag var liten xP men jag var ändå bra för min ålder :P här är min första musik-video(?) som jag gjorde när jag var 9 , hehe njut! :D

Och här kmr min andra musik video som även är min första sims 3 musik video ;) Jag var ca 10 år då jag gjorde den här :P


 och här är en av mina bättre videor, men till mitt försvar så med den nakna delen så var det faktiskt så att spelet var helt cp och jag kunde inte ändra badkläderna så dom var typ nakna hela tiden (?!) fixade det tillslut men orkade inte filma om x3


Finns typ 80 andra videor men man kan typ bara se mindre än hälften av dom cuz youtube har ärligt talat bannat alla länder som finns!!! och det finns mkt fler länder en vad jag trodde :bigeyes: Var typ 1000 länder på blockerat listan!!!!!!!! asså shit!! ingen kan se mina videor på grund av det så jag ska nog sluta helt med att göra videor + att jag har tröttnat på det :(
Flera av dom här videorna var blockade i sverige, usa och typ alla länder som finns men det går iaf att se dom :P hehe :)
ps. nu så räknade jag hur många länder som var blockerade och jag orkade inte räkna mer när jag var på 67 det var tom mindre än hälften!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0