Jag är med o tävlar :P

Hej, Nu är jag super duper glad över att Moa har satt igång en tävling och från kawaiidesign :D :D :D Jag har velat ha den här t-shirten jätte länge men inte fått köpa den på grund av priset :( Hoppas jag får den :) * håller tummarna* . Aldrig heller vunnit nåt så det här skulle kunna bli nåt extra :)


Den här t-shirten har jag velat ha JÄTTE LÄNGE!!! och i storlek M :P och Artikelnummer: 19373

Jag är med :D hoppas jag får den där t-shirten nu :)
Anmäl dig på www.epicfaiil.se  <--- ( klicka där för att komma till epicfail)
leta upp en t-shirt på http://kawaiidesign.se/ <--- ( klicka där för att komma till kawaiidesign)



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0