Kyrkan :l

ååh idag ska jag till kyrkan :blush: , mamma övertalade mig att åka dit genom att ge mig 100 kr(!).
jag behöver värkligen dom pengarna :/ hoppas det är ... lite... bra där ? ska dit kl 20.
Men nu (!) ska jag städa ... och sen hänga upp kläderna ... och sen måla mina hårförlängningar ;P
orkar värkligen inte städa men det börjar ju bli skitstökigt här inne  :mad:
Men jag ska ta på mig min hårförlängning idag :D har inte haft på mig den på flera veckor :P
ska ta en bild när jag är klar + en före / efter bild på mitt rum och garderoben.

Postat av: ~ Alina Philosophia ~

sv: Tack. c: Fast jag vill inte ha utan bild, haha. Vet inte vad alla andra tycker men jag orkar aldrig lyssna när jag inte ser vad det är. D:

2011-02-11 @ 15:46:59
URL: http://aphilosophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0