Lucky, semlor och south park


Idag så har jag bara varit hemma och tittat på south park :P + att vi åt semlor, vet att det inte är fettisdagen än men vi hade det idag :O
Och mormor och morfar kom hit från jönköping, hehe jag frågade om dom kunde komma hit fasst ärligt talat var det bara för att få åka till stockholm xD står faktist inte ut med mormor O.o men morfar är snäll xP

JAG HAR LOOOOOVVV!! :D jippie :)



Här kommer några söta bilder på lucky som jag tog idag :) ååååååååhhhhh :P och en på mormor xD

Ååh söta lucky på mormors mage xD
 






Nu sniffar han... nån stans xS

 





Mig ^^ väldigt fin bild tycker jag (trots att den är suddig), brukar se cp typ på alla bilder , Nångång tänker jag visa er mitt skolfoto :=



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0