free internet:D

Imarron ska vi ju som sagt hem igen.. och jag sitter vid datorn igen.. hohoho.. men det kuliga ar att nar jag stoppade in myntet (1 E  (10 kr) ) sa akte den ut igen (jag fick tillbaka den) + att den stallde in tiden pa 30 min :D FREEE!! hoho :P nu kan jag anvanda den till nat annat :3 aja.. imarron kmr jag hem runt 9 (kvallen) ja dvs att vi kommer hem :S bilen pajjade ju sa jag hoppas att vi kmr hem :/

vadret idag? hehe.. soligt.. en massa sol.. igar sa stod det pa aftonbladet att det skulle va regn igar men haha.. det var inte ens ett maln :D dock sa ar det bara pyttesma vagor idag.. och dock sa ar det sista dagen har D: men vi har shoppat en massa iaf :) och jag ska kopa nagra sovenir grejor snart nu.. :)
hur har vadret varit i sverige nu ? horde dessutom om bomben och skjutningen i norge.. hemskt! D: sag det pa hotellets tv som var pa nyheter osv .. ):
namen nu maste jag ga, byebye :3


Edit: har tagigt en massa bilder nu sa var beradda pa bildbomb nar jag kmr hem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0