Har varit lite 'off '

Har inte varit på datan så mkt igår elr idag för att jag fick mina böcker igår :P är en extremt seg läsare och är bara på sidan 100 :l  och så........ har laddat ner några avsnitt av america's got talent :D dom har så mkt coolare/bättre .. talanger.. än sverige jö :3 vill bo där :<

jag vet inte vad jag ska skriva mer.. har varit hemma hela tiden så det har inte hänt nåt men imårron ska vi (kanske) åka och bada med lucky och då ska jag ta med mig kameran :3

Postat av: elwira!

SV; Åh det låter extremt smart.... Fast nä :DD Haha är inte ens säker på om det är lagligt XD

2011-07-06 @ 23:26:50
URL: http://planetunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0