internet elr blogg.se?

Antingen kronglar mitt internet elr så är det blogg.se men hursomhelst .. så kronglar det, kan t.ex inte ladda upp bilder ( :( ) och det segar sig massor och jag kan inte se flera inlägg.. om det nu är min data ska jag nog starta om den (har inte gjort det på flera dar :O ) o få se hur det blir :/

EDIT: ja.. nu fixade det iaf sig igen.. och jag tror att det var blogg.se .. för att allt annat funkade jö so det skulle :S


Postat av: elwira!

svar; blä isf måste man helt enkelt ha tålamod & vänta på att håret växer ut.. XD vad är din naturliga färg då? :)



haha så blire alltid för mig med.. med kommentar saken xd

2011-07-04 @ 02:44:21
URL: http://planetunicorn.blogg.se/
Postat av: elwira!

sv; ne jag är ingen liten laglig figur höhö. men jag är för lat för att ladda ner den bara :'D

2011-07-04 @ 03:21:48
URL: http://planetunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0