Jag är liite konstig..

Asså jag är en sån som hatar förändringar.. men samtidigt kan jag inte 'leva' utan dem.. låt mig förklara *gör så där så man låter smart.. elr nåt*  t.ex när jag var mindre (även nu faktiskt) så måste jag möblera om för att kunna somna och jag gör ganska ofta nya 'header' o sånt o jag villl flytta, komma till nya ställen osv men som jag sa så hatar jag förändringar.. t.ex oftast när andra sidor ändrar inställningar.. även om det är bättre elr inte.. jag hatar ändringar i skolan (såvida det inte ingår att vi får sluta tidigare ;) ) ja.. jag hatar faktiskt ändringar på många saker oxå men .. ja.. . det är liite många :x


Jag kanske har nån sjukdom..? daniel (min bror) har en sjukdom/handikapp som gör att han hatar och inte tål förändringar.. kmr inte ihåg vad det hette :/ men iaf är det inte omöljigt att jag har typ 'halva' det(?) ..

Nämen nu måste jag gå o lägga mig .. KLOCKAN ÄR JÖ HALV ÅTTA



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0