lite random inlägg

okay.. nu kmr det komma flera saker som ja.. inte hör ihop i varandra.. elr nåt
Nu ska jag leta fram lite papper o rita lite :) försöker lära mig nya sätt att rita anime/manga på så jag brukar rita av på datorn först..
Nu har Lucky oxå försvunnit, nä ..inte på det sättet ..han är bara hos sin fd dagmatte och ska vara där till på tisdag, saknar redan honom trots att det bara gott en halvtimme :c aja, i'll (and he'll..) survive.. :3


Lyssnar på spotifi nu.. jag har faktiskt aldrig betalat nåt igenom datorn, altså t.ex på facebook för att få sånadär 'krediter(?)' elr typ på habbo för att få mynt elr nåt.. to the point with that.. jag har kommit på en liten plan med hur man kan göra med spotifi om man inte vill betala för premium (och tiden gått ut för månaden elr att det spelats 5 gånger..), man tar alla låtar i en spellista, publiserar den. gör ett nytt konto och sen lägger i spellistan i den nya.. hoho lol, easy :D
har läst en massa ur Vampire Academy (5) nu idag och ja.. författaren kommer med saker som man minst väntar sig i böckerna :o i like that c:

Postat av: Mimi

Super fina ögon har du :O

2011-07-17 @ 16:40:26
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0