Tröjorna :)

hoho.. jag kallar alla kläder tröjor.. ja förutom strumbor,byxor, mössor osv...... okej men här är iaf om 3 tröjorna jag köpte på cityfestivalen igår :D älskar dom :)




och en 'spiral mugg'..?

Sen så köpte mamma 2 typ doppade äpplen.. elr vad det nu kallas men dom var stenhårda :C vi kunde inte ens komma igenom 'doppnings delen' elr jo jag gjorde det men inte mamma o jag kan säga .. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ush jag kmr inte köpa nån sån igen :/ men nu vet jag att jag inte behöver kolla på det varje gång :J


Postat av: elwira!

svar; 3 timmar? Omajgad DET är för lite, t.o.m. för mig D:



Älskar tröjjan i mitten! fan vad snöögg. btw är väldigt kär i ditt hår också, vill också ha långt hår D:D

2011-07-04 @ 00:35:56
URL: http://planetunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0