Fick gå upp kl 6 imorse :(

Vi skulle åka till bup .. vi var där bara för att göra lite tester t.ex om jag kanske har något handikapp elr nåt.. men ja, vi var där i ca 3 timmar och sen skulle vi åka till en frisör för att bleka/avfärga mitt hår-.- MEN det var stängt.. ännu mer typiskt..pappa hade jö pratat med dom som jobbade där men dom hade inte sagt nåt :'c o pappa hade tänkt lämna av mig där och sen åka därifrån i nåra timmar :O tur att han ändå inte lämnade mig :P ja.. sen åkte vi hem 'dushade' lucky och sen kollade jag på true blood säsong 4 och...det är ungefär allt jag gjort än så länge :3



äcklig spindel jag försökte spola bort :B


Postat av: LADY VICTORIA

Vilken färg vill du ha på håret nu? :-)



XoXo Lady Victoria

www.ladyvictoria.spotlife.se

2011-06-29 @ 17:36:55
URL: http://www.ladyvictoria.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0