Godmorron:3

Hehe jag somnade vid 6 elr 7 tiden .. sent elr tidigt? XD liksom jag kollade på film typ hela natten men dock så var den dålig :( lycklgt slut... haha jag hatar faktiskt lyckliga slut ibland S: och jag vaknade nyss men det åskade som fan inatt, blixtrarna lyste faktiskt upp nästan hela himlen :O hehe, försökte faktiskt fotta blixtrarna men det kom aldrig med på bilden :(



wääbläää imårron är det skola igen, lyckostar som fått sommarlov redan :L varför ska min skola va så sen förr liksom vi har skolavslutning den 16, vi får jö börja senare i höst men då brukar det ju va för kallt för att bada och allt är bara långtråkigt :/ vafan tänker skolan med! vi kunde ju få ett mkt längre sommarlov om dom drog in några studiedagar.. i vår skola så har vi massor.. >:


men på onsdag ska jag iaf få slänga alla böcker i soptunnan C:


Postat av: Mimi Milouw

SV: Jag har velat ha en i 3 år och har alltid önskat mig det i födelsedaspresent utan att få en. Men nu har jag gått ut 9:an och min släkt köpte den åt mig :) Så det var 5 personer som betalade lite var :)

Och tackar :D



Släng dem iaf ;D

2011-06-13 @ 09:34:12
URL: http://milouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0