Läsnörd :P


Nämen jag har läst ovanligt mkt nu .. hehe och det är jö ovanligt om jag läser nåt alls xD
men nu har jag faktiskt läst ut VA 2 och blir typ *sad panda* när den är slut .. Vampire academy är jö så himla bra böcker o jag måste jö bara läsa mer :O Tänker köpa nu från 'adlibris' VA 3,VA 4 o VA 5 och så ska jag köpa 'Förlorad ängel' :3 dock så kostar det sammanlagt 500 men .. jag har jö inte fått min månadspeng än och när pappa inte har kontanter brukar det oftast bli att jag får 100 extra :) hoppas på det iaf.. men i dom böckerna i VA som kmr från 3:dje boken o uppåt ska det vara ungefär 500 sidor ist för runt 300 :D  MÅSTE HA!! Det är faktiskt bara på sommaren som jag läser.. har inte läst något ur en bok (frivilligt) sen förra året :3

Asså jag älskar vampyrböcker o sånt för att dom brukar ha mkt mer känslor o en massa sånt :) Vampire academy är redan typ de bästa böckerna jag läst (o jag har bara läst 2 av dom) men dock alla sidor gröna efter att jag bläddrat >.< fattar inte.. först är boksidorna vita sen efter jag läst så är det helt grönt :O liksom på alla böcker jag läst ._. hehe borde nog sluta skriva om böcker ..det är väl inte så kul när jag skriver om det (?) xD
Får komma på nåt intressant att skriva om :)




Igår så var vi med lucky o badade honom ( på en hundstrand) Haha han hatar verkligen vatten.. han blev som en katt.. elr nä mer som en apa med klor, han höll sig fasst i mig när vi skulle släppa ner honom i vattnet och sen borrade han sig fasst i mitt huvud xD jag var tvungen att dyka ner under vattnet för att få honom att släppa, han kom iaf aldrig under vattnet och jag hoppas att han lär sig att vattnet inte direkt är farligt :P Sötnosen skakade en massa :b


Haha jag asgarvar åt hans ögon o sen hur hans öra flyger/flög x) urgulligt :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0