När jag säger måste menar jag det

Asså jag MÅSTE verkligen städa rummet x3 Det brukar faktiskt vara värre och jag skyller på hunden.. för att han välte papperkorjen hela tiden :C Nä.. elr jo det gjorde han då men det var faktiskt för typ 1 månad sen sist xD
men jag orkar inteeeeee :c


Mariohatten är i garderoben ,det är den där röda saken :3

Kollar på jurassic park 2 nu :) kollade nyss klart på 1:an :P
och innan jag började kolla på 1:an så tvättade vi lucky men dock blev det nästan bara suddiga bilder :l





Haha, tänkte visa den här bilden oxå :P när vi dushade honom förra sommaren när han var valp :) <3


Postat av: elin

söt hund :D

2011-06-24 @ 23:56:17
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0