Pokimon :D

hehe jag har följt en kanal på youtube i över 1 år nu och jag tror att jag kollat på alla deras avsntt :P det är liksom min favorit kanal och dom lägger upp videor varje fredag :D to the point! 


the point is theese videos :D  






Bara ifall ni inte sett dom redan :P


SMOOOOOOOOOOOOOOOOSH smosh

Postat av: Tolv till Arton-du frågar, vi har svaret.

Tja, är har du en fråga som du tycker är pinsam att fråga dina föräldrar, och kanske till och med dina kompisar om? Denna fråga och mycket mer kan du fråga oss om, vi är fyra gymnasieungdomar som startade bloggen tolv till arton i syfte att ge ungdomar svar på frågor om saker som relationer, puberteten, att känna sig utanför, kärlek, självförtroende, sex och egentligen kan du fråga allt mellan himmel och jord. Vi svarar så fort vi kan och du kan vara anonym! Lämna en kommentar eller skicka ett mail till [email protected]

peace out!

2011-06-19 @ 13:45:07
URL: http://tolvtillarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0