serier/filmer

Är sjukt sugen på att kolla på jurassic park filmerna (alla) :P hehe,hatar dom men samtidigt älskar.. det är lite konstigt :3
och sen så tycker jag att det senaste avsnittet av south park är så jävla synd :( 'you're getting old' ..först så var det jö kul men sen så blev det så himla sorgset för att Stan blev typ äldre.. flyttade och en massa sånt sen så läste jag att det kanske var den sista säsongen (dom hade kontrakt till säsong 15), har kollat på exakt alla avsnitt jö, hoppas dom fortsätter :'c
just det.. har inte sätt baksmällan 1 än :P ska ta o poppa popcorn och se den :)
Kom inte på vad jag skulle ha för bild såå.. :3

Postat av: Clara

jätte fin blogg :D

2011-06-23 @ 21:30:35
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0