Ska strax iväg

Vid 4 ska vi åka till maggi och matias men.. jag gillar inte dom -.- dom kallar mig konstig och en massa skit för att jag inte äter ost (altså jag är vegetarian) och sen frågar mig typ varje gång om jag är vegan -.- irriterar mig på det eftersom att jag förklarat för dom typ 5 miljoner gånger nu...
Hoppas dom inte frågar igen för då blir jag jävligt sur men det jag irreterar mig nästan ännu mer på är att dom skäller på sina barn seriöst hela tiden,tkr synd om barnen :( liksom dom skäller på dom för ingenting :c
borde inte klaga så mkt då men jag hoppas på att dom har bättrat på sig lite med det :l


det är konstigt men min ögonfärg ändras hela tiden :o t.ex nu är det grönt när det brukar vara blått :s

har på mig mina rosa byxor idag ^w^

och emm.. glad midsommar :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0