Spelade bowling igår :)

Var med pao och pappa o spelade bowling, typ oplanerat :P Hade på mig min mario hatt hela tiden..för att vara lite kul :3 Men innan vi åkte dit så var vi o badade med lucky ( på en hundstrand) men vi var dom enda där och det var svinkallt :C så det dröjde inte så länge innan vi åkte igen :P Och här är några foton från när vi bowlade :)
hoho, tog 713 bilder :O sen så tog batteriet slut xD




Det var super många gånger i början som jag kom på mig själv att jag viftade med armarna, men man gör ju så i wii xD


hehe pao skrev inn namnen :P

hehe, Pao pussar ;)

Bäbis bowling :3 jag fick strike när jag prövade på det :o


EDIT: Jag har inte uppdaterat så mkt för att jag har varit beroende av the sims, alldeles för beroende.. spelat både hela dagarna OCH nätterna :C noot good..


Postat av: Mimi

The sims har en tendens att vara EXTREEEMT! beroende framkallande :3

2011-06-22 @ 09:54:28
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: stina

sv: okej, jag mår bra :)

2011-06-22 @ 12:14:32
URL: http://stiinakemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0