Typiskt

Det blev ingen avfärgning idag för att bl.a så kostade det 700 (för 1 gång) -.- och sen att man skulle återkomma flera gånger.. då är det såklart inte värt :/ men jag köpte 2 böcker när vi var på stan :) ska bli en läsnörd :3 lyckades oxå städa rummet.. super :) just det.. vi ska ringa till nån tjej som fixar evves(min syster) hår och kanske kan jag slinga håret elr nåt där :l har faktiskt ingen aning vad man egentligen gör när man slingar :s
Vi tog inte så många bilder men kanske typ.. 5? och pao glömde sin kamera här <:3
men jaja här är några random bilder iaf :) Sry att jag inte skrivit nåt förs nu..
Jag köpte VA 2 (50 :- )och House of night 1(79 :- ), bokia
hittade såhär många tovsar när jag städade rummet :O
1 sak ni inte visste om mig.. jag kan få saker att flyyygaaa :O hehe xD
mina skelanimals :)
numnumnum marängglassen jag åt iförregår :P
Städade mitt rum hyfsat bra iaf (?).. jag hade jö bara 1 timme på mig :3

Postat av: Mimi

Mysig blå matta! :D

2011-06-27 @ 14:14:04
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0