Digge-kex :D

Nu har jag vaknat (duh) :3
Typ hela natten kollade jag på south park men dom flästan avsnitt hade jag sätt på tv redan >.<
kollar på det fortfarande och äter diggekex med mjölk :P
yummy , brukar ha dom i mjölken tills det blir helt mjukt och tar upp det i sista sek :P
Idag ska vi träna på pappas jobb :D jag får ju inte vara på friskis och svettis och där har mamma, pappa och evve kort >.< så jag får sällan träna... Men det är kul att träna och på lördagar oh söndagar brukar det inte va nån annan där :3 asså jag behöver värkligen träna jag har ju blivit överviktig igen :(
:O tänk att jag vägde mer för 3-1 år sen än vad jag gör nu, på 1 år har jag gått ner 10 kilo, tro mig det är inte så att jag vägde typ 50 kilo utan jag vägde 65 och var ungefär 1,56 lång hjälp! Allt tack vare min farmor >.< och nu fattar jag varför hon överjödde mig, för att hon inte gillar elr ens vill äta nåt nyttigt -.-' hon var som en häxa som gödde mig för att äta upp mig :O
 när jag var 6 år så fick jag åt jag 4 portsioner fulla med mat på talriken tills en lärare sa att jag bara fick ta max 3 men då blev jag så hungrig att när det blev rast så gick jag ut och åt gräs.. asså hjälp vilket knäppo jag var xD

asså , vem fan äter gräs från skolgården liksom :S ... jag för typ 7 år sen xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0