.


juippi :D men undra vad jag ska göra? :S jag har ingen feber längre ( :D )  men har ist blivit förskyld men jag vill ändå inte stanna hemma hela dan , då kmr jag må skitdåligt :( har liksom inget att göra förutom att spela monopol med pappa...
men iaf har jag änkligen lyckats ladda ner penslar till gimp! :O läste nånstans lite kort om hur man gjorde och sen gissade jag bara :D
skulle vela bada men det finns typ inga roliga badhus här... blir nog svårt för mig att hitta nåt badhus som är kul för att jag tkr tom att gustavsvik är trist men jaja...


(nu blir det lite random)

jag undrar när jag ska färga håret rosa... köpt (stargazer baby pink) färgen redan men jag tror att jag väntar tills jag fyller 14 i maj :P då får jag ju också en ny kamera så det blir nog mkt minnesbilder :3  men tills dess ska jag nog färga håret helt svart så jag kan ha min hårförlängning :D men då blir jag nog kallad emo ganska mkt :/
på tal om emo ... innan jag bytte stil till 'scene'  ( venne om jag kan kalla mig det än) då var jag ju 'vanlig' ,då kallade dom mig emo men när jag bytte stil så slutade dom :O hehe :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0