Hello kitty! :D

idag har jag köpt nya hello kitty hörlurar :D dom är ba så söta tkr jag, igentligen ville jag ha en i den färgen min syster har men ja... den färgen kan jag ju inte ha då :(
Det dåliga med dom här är att det gör ont i öronen men det bra är att mina öron trycks närmare huvudet då.. asså jag har 2 jävla bigga elefantöron som står rätt ut på båda sidorna :<
men dom har bra ljud :D
Dessutom så igår så anmälde 'vi' mig till nånting att man skulle dela ut tidningar i brevlådor på heljerna och få 700-1500 per månad :O  så jag ska börja med det :D (om det finns ledigt här, har inte fått nåt svar än) tror att jag kmr få svar på det imorn eller nån gång nästa vecka + att igår så beställde 'vi' också glasögon wihoo :D från saltochpeppar :P med genomskinliga linser .. en ljusblå och en ljusrosa :P minna favvo färger :3
bild från google :3

Postat av: Sasha

Jag har också ett par hello kitty hörlurar :)

2011-03-21 @ 19:48:04
URL: http://sashas.se
Postat av: Jessie

Hur hittade du den söta bakgrunden med bakelserna? :)

2011-03-21 @ 19:49:36
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0