Hemma igen :)

Nu är jag superglad och nyss kommit hem från stockholm :D Vi åkte tåg dit och tog bussen hem :P
vi gick typ bara längs drottningsgatan och köpte en massa :)
vi fick också 1500 var att köpa för :D
Jag mådde dessutom super bra när vi gick omkring och hade lätt att hitta saker :P
Synd bara att dom rosa byxorna jag tänkte köpa var slut :( och sen var flera hårfärger slut också D:

Här är det jag köpt :


Från Rockzone :P


Glasögonen från ... eeem... Butterick's ?


Haha, mobbad xD också från rockzone men kom inte med i bilden :P bara 10:- :O


Från carlings ;)




Yay , nu har jag 3 styckna skelanimals i min samling :D Den längs till vänster kostade bara 149 på rockzone :O
över 100:- billigare!!


Köpte strumpbyxor, armband, och en rosa hårfärg... det är för svårt att färga blått så jag färgar det rosa ist :P
Från Shock

Vem blir inte glad när man har shoppat?? :D


Postat av: jennie

har också en sån där ascool pacmantröja :Z

2011-03-08 @ 22:04:55
URL: http://jenniestillnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0