Inget att göra -.-

(blir lite random nu)
Jag nördar mig i marsvinsspelet hela tiden och man kan typ inte göra nåt där asså -.- Det är ett bevis på att jag inte har nåt att göra xD
ska nog börja spela sims 2 igen :) längesen sist :P
åååhh stackars lucky, han är där nere o käller men det är ju bra att han är ensam då o då han brukar vara med oss 24/7 såå ja.. :/
jag kmr börja med att ha hårförlängning i skolan nu igen :D
jag kmr träna på att fixa det så fort som möljigt på heljerna :P
och försöka så gott jag kan på vardagarna :P det är ju skitsnyggt tkr jag men mamma och pappa gillar det inte xD hehe :P
jag gillar att va den enda på skolan som ser ut som jag gör, jag mår bättre när jag inte försöker se ut som andra (vilket jag försökte med i typ hela mitt liv förut) vill inte se ut som nån annan längre :)
Undra vad jag ska göra idag.. hmm.. kanske va med vikki elr va på stan men iaf VILL JAG UT! hoppas det är varmt , har inte ens andas frisk luft idag så :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0