:O hör inget av min dator

Min laptop har varit cp med det att den har varit så varm att jag brännt mig och låtit hur högt som helst men igår så 'öppnade' vi datorn och försökte få ur fläkten för att rengöra den men det lyckades vi såklart inte med -.- pappa tog ut alla skruvar som fanns! :O men vi lyckates öppna typ halva 'locket' på fläckten oh pillade med tops
i höll på där i över än en timme innan vi fick ut det som var felet, det var fullt av dammråttor hur mkt som helst :O och ja...  men sen blev datorn mkt bättre :D inte ens varm längre det är super :)

Frisk data nu ... Förutom virus som hela tiden kmr tillbaka ( fasst dom försvinner på en gång och som tur är inte skadliga ;) )



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0