Sjuk idag... igen?

Varför ska ja va sjuk hela tiden -.- har varit hemma sen i torsdags men jag brukar ofta bli sjuk.. trist :( särskilt att jag inte kan göra nåt för att båda mina föräldrar är hemma ( xD )
Försöker hitta nåt tidsfördriv och spelar marsvinsspelet hela tiden... det startades om igår såå man kan inte göra typ nåt förren på torsta elr fredag.. och så spelar jag på omgpop vilket man iaf kan göra liite mer på :P men det blir liksom tråkigt i längden :/
finns det nåt roligt att göra här i världen?
(lite tankar) ojoj hur lite har jag ätit idag, typ 2 mackor 1 (kopp) nyponsoppa och 1 (kopp)vanlig soppa... inget mer :O och jag är inte ens hungrig elr sugen på mat.. konstigt :/
sry för att jag är såå trist hela tiden men.. ja.. har inget mer xD Får se om jag kommer med nåt kul/intressant nästa gång :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0