Skrev inget igår för att...

Jag färgade håret :D nu är jag en svartskalle :P
färgade det själv (men.. ja pappa hjälpte mig lite) blev ganska bra men jag missade några fläckar :/ 
Jag får ju inte platta håret på ca 2-3 dar så jag kan inte använda mina hårförlängningar än men på söndag kan jag nog börja :) kul, har saknat det :D nu är mitt hår så lent att jag inte ens kan tupera det så jag ska försöka med moas (murderess) tips , det med salt och vatten :P

här kmr en webcam billd :O

Nyfärgat :3


Postat av: ~ Alina Philosophia ~

sv: Kände att jag inte kunde vara mig själv på min nuvarande blogg. Ska starta en ny, bara för min egen skull. Klarade inte av pressen...

2011-03-24 @ 17:41:36
URL: http://aphilosophia.blogg.se/
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-24 @ 18:29:07
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0