-.-

jag kom inte iväg till skolan pga av en sak... kläder -.- jag har massor av käder .. flera dussin men kan knappt ha på mig nåt pga av att jag är stressad hela tiden ( av det som inte är i .. storlek super bigg) :( och jag har ingen vanlig stress.. jag får rent av panik!

pappa tvigade mig att åka till stan o jag köpte 2 t-shirtar men fick även reda på att rockzone ska stänga D: typ den enda butiken jag kan köpa kläder jag gillar -.- måste nästan bara åka till stockholm för att köpa kläder jag gillar :L



.....................................................................................................


hoppas det går bättre i skolan men jag lär mig faktiskt ingenting.. lärarna lär ju ut bra osv men jag fattar nada.. tom när jag frågar miljontals och får hjälp lika många gånger fattar jag inget :S

I NEED HELP!



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0