Cakes :D

Idag och imårron får jag äta kakor och tårtor :P Har dessutom redan tagit över 500 bilder på kameran så jag måste rensa O.o å tack vare att vi bjöd in fler fick jag 800 extra :D sen så kmr jag få 500 av mormor :P


Hehe.. fick behålla alla mynt när jag skulle betala pappa.. han trodde liksom att det bara var 40 kr.. det var faktiskt 200 xD






Prinsess cake :D

mums :P


Ser ni också hans tunga? :D






Hehe.. blev typ bara failade bilder när jag gjorde miner xD


I PAPARAZZI YOU!!! xD


Postat av: Pedosaken

De ser ut som en dildo mellan dina boobs xD



btw, tror nt det blir nåt imorn D: men vi får se, för mamma har tagit mitt busskort o så fort jag frågar blir hon skitsur på sitt tysta vis -.-

2011-05-14 @ 23:23:17
URL: http://raspberryhat.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0