Gran Canaria i sommar :D :D

Japp vi ska åka tillbaks till Gran Canariiaa igen :D och vara på EXAKT samma plats -.- .. har inget klagomål på stranden elr området men det är hotellet.. ingen luftkonditionering (esch kan inte stava >.<) + superhög musik varje kväll från andra byggnaden.. men men Stranden som är nära där sägs vara den finaste stranden :D peronligen tkr jag också det ( fasst ja.. jag har inte varit i några andra stränder där) och vågorna är superhöga! Jag ångrar mig värkligen att jag längtade hem när jag var där och när jag kom hem längtade jag efter att komma dit :P Ska försöka hitta några bilder som vi tog sist ( 2 år sen) men nu får ni nöja er med bilder på den stranden och just det hotellet som jag hittat på google :E


Det hotellet är finare på bilden än vad jag minns (..?)



Haha nu fick jag ett minne av en sak när jag ser stranden på bilden xD
första dagen så var vattnet supernära och den 3:dje sista dagen fick man ga typ 20 meter till för att komma till vattnet :O och sen den näst sista dagen så var den supernära igen xD (vi var där i 2 veckor)


Postat av: Rebecka

Vill också utomlands :(

2011-05-10 @ 21:53:00
URL: http://shinohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0