Jag försökte mörda pao!

Nä men jag knuffade in henne i en cykel.. som en person cyklade på :$ Meh.. den som cyklade lät inte ett dugg och cyklade i mitten av gatan + att vi var tvungna att gå åt sidan för att det var några som var precis gramför oss med barnvagn :L' sry att jag knuffade in dig i en cykel pao'. hehe..
____________________________________________________


Jag har typ inte skrivit något idag för att vi var på erikslund hela dagen.. vi satt på mediamark i massagefotöljerna i typ 1 timme och sen så lekte vi med någon 3D sak tills någon där ville få bort oss xD och.. så lekte vi med systemkamerorna och tog en massa foton  ( i butiken och.. ja. med deras kameror) :3
Jag fotade med canon 1000d  ( i butiken) och ja.. jag är typ 100000000000000000% säker på att jag kmr älska den :D köpte den för bara 3200 men dock så har dom höjt priset med 200 till men det är ju fortfarande ganska billigt (..?) på pccity.se 



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0