Tjuvat lite >:D

 Heheheheehehehehehehe igår så letade jag och pao fram min blivande kamera och jag satte ihop den med objectivet, batterier osv men inget misseskort.. för att då skulle pappa kunna se att en förpackning var öppen..Jag tog några bilder (som var kvar i bara några sec) och JAG ÄLSKAR VERKLIGEN KAMERAN fett cola bilder den ger :O men när jag satte igång den blev jag skitskraj.. den där blixt sakern åkte upp, helt oväntat xD men sen när vi var klara så skyndade vi oss att stoppa in allt exakt som den var innan, tog tom ut batteriet igen x3



t.ex jag tog foto på plast( med blixt).. det glänste inte tillbaks :) och det blev ett otroligt djup i bilden :O

Det är väl bara nåt vanligt med systemisar men det här var första gången jag fotade med en systemis :D


Postat av: Mimi Milouw

JAG ÄLSKAR SYSTEMKAMEROR!!!!



Sv: Japp det är jag :)

2011-05-08 @ 11:03:30
URL: http://milouw.blogg.se/
Postat av: Mimi Milouw

Och aha! xD Jo men jag hade långt svart innan sen började jag bleka och ja nu har jag kort hår XD

2011-05-08 @ 11:04:21
URL: http://milouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0