Hair colour(s)

Färgade håret för första gången i januari så det här är alla färger i år (än så länge), idag elr imorron ska jag jö färga min lugg blå, hoppas på att det inte blir grönt då (som förra gången) xD men om det skulle bli missfärgat är det nog troligast att det skulle bli lila då :/ altså jag har en blå burk som jag hafft i ca 2 månader, typ mörkblå men jag har oxå en vit så jag ska pröva att blanda lite :) maybe it will be a totally failure-maybe it will be good.. man måste jö pröva nya grejor :3 så ska jag färga det svarta i håret samtidigt :)

Postat av: Maria

Fint håret var när det var blond/svart, men det är ju fint nu med, älskar rosa :D :P <33

2011-09-24 @ 20:57:37
URL: http://mentosmarris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0