Håret

Det blev för mkt lila i håret först och så prövade jag igår att färga om det rosa igen men det lila (som kom igentligen från en blå burk) var för stark såå.. det hände jö nästan inget :O Men nu har jag cuttat håret lite och det har fatiskt blivit awsome tkr jag :D vill inte ha hela luggen lila ,mkt pga att så många har håret lila nu :l but it was a good.. blandning xP

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en tävling där du kan vinna löshår från happyhair:) finns även en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/Dag

så passa på att gå in och anmäl dig:)

2011-09-17 @ 17:22:34
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0