'Ny' ipod/mp3 :D

Kollar på south park med lite popcorn,pepsi och salta pinnar :P Ska nog sätta på någon random film snart :3
Haha, När jag letade efter min mp3 (efter att min mamma tagit den o lagt den nånstans) så kollade jag i min låda.. då hittade jag en annan ipod/mp3 och det var pappas.. han hade tydligen inte sett den på typ 1 år o köpt en ny mp3 så jag frågade om jag fick den och........ han sa tills jag får den tills jag får en ipod 5! :D vet att den inte finns än men den har nog kommit ur till min födelsedag(vilket är då jag kmr få den) :3 nått att se fram imot :p och när han har lovat nånting så brukar det vara så att när den dagen kmr så säger han ''va!ne det har jag aldrig sagt.'' så jag ska påminna om det varje dag >:D hohoho.. och nu har jah jö ett bevis på det han sagt :D
Min mobil som jag har nu är jö nästan pajj och den var begagnad när jag fick den(för ca 2 år sen) soo ..i want a new cellphone :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0