Skola snart


förlåt att jag inte har bloggat men det har varit skitjobbigt i skolan nu.. Dom vägrar laga mitt skåp (som är helt pajj) och jag får inget nytt -.- + att min ansvarslärare är helt cp..  ja det är jö en massa mer men 1 kul sak har hänt i skolan iaf :D VI HAR BYGGT EN MYSHÖRNA, hehe jag,matilda o jessica och några killar från 6:an letade i skolans förråd och hittade soffbitar,pingisbord(som väggar), 1 stege(som vi har som utskikstorn) och några speglar och vi la typ alla saker i rummet brevid.. hehe vi får nog egentligen inte vara i föråddet elr det rummet brevid men eash det är kuligt :P

Idag så börjar vi kl 9 så det blir en typ sovmorron.. fasst det står på vårt schema :D dock så visste jag inte det så jag gick upp kl 6.



Ska ta en bild på 'myshörnan' sen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0