:D :D :D :D

Nu är jah hemma :P det som är bra med det är.. ja.. hmm esh men nu är jag väldigt glad :D
Hehe nu blir det typ.. en liten dags historia : P
När jag berättade för min ansvarslärare om hur det gick för lucky igår tyckte hon nog att jag inte skulle orka vara på en teater i 4 timmar och sa att jag fick gå hem om jag ville, jag deppade väldigt mkt så jag gick hem vid lunch sen när jag kom hem hade jag typisk nog ingen nyckel och fick vänta i typ 20 min innan nån kom hem O_o
Sen så åkte vi till erikslund och fikade på nisses och köpte en massa saker på city gross och då ringde veterinären pappa och informerade om lite saker :D Att lucky inte hade typ missbildningar i levern och så som skulle kanske innebära att vi var tvungna att avliva honom.. och att vi skulle kunna hämta honom idag kl 18! :D :D dock vet dom inte rikdigt vad som kan ha varit fel men dom vet 1 sak - att han har tarm infektion men jag vet inte om det kan ha varit boven :S


_______________________________________________________________


fan vad det har blåsit idag :O typ alla brevlådor har flugit iväg ..typ och sen har jag fått grus och löv i ögonen hela dagen och så har jag knappt kunnat stänga bildörren för att vinden blåst så mkt/ elr så har jag knappt kunnat komma ut ur bilen xD
Är super glad :D imårn har vi sovmorron och så får vi ju hem lucky idag :P jag vet.. jag skriver mkt om honom.. personligen tkr jag inte att det är så kul att höra/läsa om andras djur .. men jag älskar Lucky så mkt att jag bara måste skriva lite :P
Jag .. nu :P

Postat av: linn

mysigt :)

2011-04-07 @ 15:25:31
URL: http://linnys.bubbleroom.se/
Postat av: EpicWaste - sveriges tredje största scenecore blogg!

nej men söööt du är då!

2011-04-07 @ 19:43:38
URL: http://epicwaste.blogg.se/
Postat av: Ninni

Söt! :)

2011-04-08 @ 23:38:51
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Sara

söt chey :D

2011-04-10 @ 11:30:11
URL: http://saraajjanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0