Tillbaks.. typ

Okej.. nu har jag tid (och ork) t att skriva ^-^ Lucky har blivit sämre  och håller på att bli blind ( :( ) vi var hos veterinären igår också å nu måste vi ge honom ögondroppar ungerfär... 3 (olika flaskor)droppar varje timme från kanske 5 på morronen till 1 på natten :O så jag har hjälpt till med att ge honom... stackarn har typ ett djupt hål mitt i ögat och så är ögat typ mörkblå (bara högra) :( så spyr han också hela tiden.. hoppas han blir frisk snart
Fick ledigt igår för att följa med men dock får jag inte följa med på månag :l

__________________________________________________________

Idag har jag nördat sims typ xD hela dan har jag suttit vid datorn :O
i spelet så var det 1 gång som ja det var 2 simmar som gjorde barn så kom en tjuv in i deras rum och allarmet tjöt.. sen stod tjuven brevid sängen och det lät don.. (ja gravid ljudet..) xD
ja..jag har spelat mkt idag t.ex imårse så hade 2 vuxna simmar inga barn och inga husdjur.. nu så har dom 3 barn 1 hund och ja.. ålder .. 2 'nästan' åldringar 1 tonåring 1 barn 1 småbarn .. hehe lite för mkt om det nu, fy fan va trist jag är xD


Postat av: Mimi

SV : Aaaw stackarn1 :(

2011-04-03 @ 18:17:28
URL: http://storyofdieana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0