A nightmare on elm street :P

Den var typ ... läskig men ändå värkligen inte , det ända som var ''läskigt'' var att det typ plötsligt kom någon från ingenstans och ja... ni vet... ;) skrattade lite på några ställen xD och fejkgråtet var helt fejkad :S ...
Jag kollade ju på den mitt i natten och då oavsett vad det är för film elr nåt så höjs min hörsel automatiskt (stavning?) , jag kunde höra pappa/mamma vrida på sig 2 rum bort med stängda dörrar!! :O efter filmer måste jag alltid kolla på nåt annat så jag spelade lite pr2 och kollade på 2 avsnitt av south park :D



Om man fick välja mellan 1 och 5 ger jag den nog 3.5 :3


Det som var skit kusligt var att han såg exakt ut som josses pappa ( bortsätt från brännskadorna) !



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0