Damp -.-

Jag dampar som fan över att min favorit tröja fortfarande är hos pao :( .. den har varit där i flera veckor och varje gång hon kommit hem till mig har hon glömt den ( samma sak är att jag glömt ta hem den där jag varit hos henne), ska försöka få pappa att lämna av mig hos pao när jag åker till skolan.. skiter i om jag väcker henne(hoppas jag gör det xD ) vill bara ha tröjan tillbaks :3

Men idag så ska jag få slänga böckerna i soptunnan :'D finally! och så blir det avslutningen mårgon... oh no D: jag ska jö sjunga.. hehe igår berättade jag för mamma men då sa jag att en kratta skulle sjunga..då sa hon ' va ska du sjunga??' asså lol xD ja... vad ska jag skriva mer nu...........kmr inte på nåt mer så jag skriver mer sen :P




the boring weather outside my window



Kommentera inlägget här:

Namn:
<-- Mata mig, Ja där...

E-postadress: (bara jag kan se >:D)

Har du nån blogg? :P:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0